unknown

MOTOR Magazine editie 19. Dit nummer ligt vanaf donderdag 19 september in de winkel.

Klein, maar fijn.
Dat blijkt wel uit het feit dat redacteur Tim Dekkers met deze Honda MSX125 gewoon de werkvloer op kon, zij het dat de krappe entree toch nog wel een behoorlijk obstakel bleek te zijn.

Ducati 899 Panigale.
De spyshots logen dus niet. Ducati komt daadwerkelijk met een kleintje Panigale. Nu de eerste info, in editie 21 tref je de eerste test al aan. Ze houden ons wel bezig, die Italianen.

Kleine toeristen.
Ook onder de 1000 kun je veel lol hebben op een toeristisch ingestelde motor. De BMW F800GT en de Yamaha Fazer8 GT bewijzen dat. Maar welke middenklasser is de beste keuze?

Ténéré treffen.
Bonaduz, Zwitserland. De echte die-hard fans van de Yamaha Ténéré kwamen daar samen om het dertigjarig jubileum van de motor te vieren. Peter Aansorgh nam er een kijkje.

Top-100 iconen.
We zijn aanbeland bij nummertje twee. Op die plek staat de verschrikkelijk mooie Ducati 916. De klassieker wordt door ons in de spotlights gezet, zowel de straat- als de raceversie.

Held: Herman Brood.
Om de nodige kilometers te maken, hebben wij weer een mooie route gereden in eigen land. Ditmaal ging de heer Avontuur op zoek naar de roots van Herman Brood.

Yamaha MT-09.
Yamaha heeft alle hoop voor komend seizoen gevestigd op deze driepitter. Kan de MT-09 dit waarmaken? Randy van der Wal offerde zichzelf op en toog richting Kroatië voor de introductie.

Rossi op herhaling.
Dit beeld is definitief verleden tijd, maar kan Valentino Rossi ook op ‘zijn’ Yamaha richting het podium van Misano? Lees het verslag van de MotoGP op pagina 48 en verder.

Koppelingsplaten.
Zelf aan de slag met het vervangen van de koppelingsplaten, maar je weet eigenlijk niet hoe? Joop Sijses legt je maar al te graag uit hoe het zit.

Ferry’s schoonheid.
We hebben het niet over de man (dat mogen de vrouwen beoordelen…), maar over zijn machine. Ferry van den Boom bouwde deze prachtige motor zelf, met een beetje hulp van Radical.

Bron Motor